Центр “ІНВАСПОРТ” щорічно проводить табір фізкультурно-спортивної реабілітації  осіб з інвалідністю  Черкащини у с. Яворів, Турківського району, Львівській області, на базі Західного реабілітаційно-спортивного центру.

В 2020 році заплановано проведення табору  з 04 по 15 вересня. Під час проведення табору передбачається проведення тренувань в тренажерному залі  та на свіжому повітрі, походи та інші заходи фізкультурно-спортивної реабілітації.

До участі в таборі запрошуються особи  з інвалідністю, які зареєстровані в області.

         

ВИМОГИ

до учасників табору фізкультурно-спортивної реабілітації

осіб з інвалідністю Черкаської області

 

Строки проведення: 04-15.09.2020 р.

Табір проводиться за кошти Фонду соціального захисту інвалідів.

Місце проведення: Західний реабілітаційно-спортивний центр (с. Яворів, Турківського району, Львівській області ).

Відповідальна особа: - Петрова Наталія Петрівна - тел. 0472-63-4-40,

моб. (067) 778-75-17.

 

Вимоги:

1.     Нозології: ураження опорно-рухового апарату, вади слуху;

2.     Вік учасника – 15-45  років;

3.     Кожен учасник повинен мати Індивідуальну програму реабілітації строком дії  не більше 2-х років з обов’язковою відміткою в пункті 6 Оздоровлення в таборах.

Протипоказання:

1.     Захворювання нервової системи в гострий період;

2.     Злоякісні та доброякісні новоутворення.

3.     Епілепсія.

4.     Наркоманія.

5.     Психіатричні захворювання.

6.     Кахексія (будь-якого ґенезу).

7.     Аміотрофічний бічний склероз

8.     Сирингомієлія.

9.     Паркінсонізм.

10. Пролежні, трофічні язви і т.п.

11. Хронічна серцева недостатність.

12. Пароксизмальні порушення серцевого ритму.

13. Гіпертонічна хвороба ІІ-ІІІ ст.

14. Цукровий діабет.

15. Тіреотоксикоз.

16. Всі захворювання в гострій стадії, хронічні захворювання у стадії загострення.

17. Туберкульоз.

18. Вагітність.

          Бажаючим взяти участь у таборі, необхідно  звернутися до 10.07.2020 року до управління соціального захисту населення.

Додаткову інформацію можна дізнатися за адресою: м. Жашків, вул. Благовісна,1  каб. №8 та за тел.(04747) 6-32-93

 

 

За ініціативи дружини Президента України О. Зеленської стартував проект щодо обговорення актуальних питань безбар’єрності.

Партнерами проекту виступили Міністерство соціальної політики України та Міністерство цифрової трансформації. Мета проекту - зрозуміти, з якими саме бар’єрами найчастіше стикаються українці.

Для цього на сайті bf.gov.ua розпочато всеукраїнське онлайн  опитування, яке триватиме два місяці.                                                                                           

Опитувальник містить сім важливих запитань, що стосуються фізичних і психологічних бар’єрів, а також тих, що пов’язані з культурними та віковими  особливостями.

Відповіді учасників онлайн - опитування допоможуть визначити, які саме бар’єри вони вважають найбільшими, та в подальшому  розробити план дій для їхнього усунення.

 

Бажаючих взяти участь в онлайн опитуванні „Велика розмова про"' безбар’єрність”, посилаються  на  сайт bf.gov.ua.

До відома отримувачів державної допомоги!

 

 

Державна допомога, термін призначення якої закінчився 31 березня 2020 року, буде перерахована в автоматизованому режимі та продовжено строк її виплати до 01.06.2020р.

        

Отримувачам допомоги:

·   державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (507);

·   допомоги одиноким матерям (589);

·   допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням (576);

·   допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною (530);

·   щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу (506);

·   тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання  їх невідоме (561, 562, 563);

·   державної соціальної допомоги переміщеним особам на проживання (309);.

·   державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (169);

·   державної соціальної допомоги особам, які не мають право на пенсію та інвалідам (270, 272, 273);

під час дії карантину поновляти та подавати документи до управління соціального захисту населення не треба.

 

Зважаючи на епідеміологічний стан в країні та на виконання протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 р. та листа Міністерства соціальної політики України від 12.03.2020 р. № 3628/0/2-2045-20/61 від 12.03.2020 р. нагадуємо про можливість дистанційної подачі документів  та отримання довідкової інформації .

 

Допомога при народженні дитини: https://e-services.msp.gov.ua/

 

Cубсидія: https://subsidii.msp.gov.ua/

 

Наш веб-сайт: https://usznjash.jimdofree.com/

 

Наша електронна адреса :e-mail: upszn_7108@ukr.net

 

 Отримувачі державних соціальних допомог ,субсидій , пільг можуть отримати довідкову інформацію та будь- які консультації за телефонами:

-         Для призначення різних видів державних соціальних допомог: 6-32-59, 0684024348, 0975596874.

-         Для призначення субсидій:6-32-59,0952264692, 0989987609.

-         Пільг : 6-32-93, 6-32-59.

-         забезпечення технічними засобами реабілітації: 6-32-93.

 

Телефон начальника управління соціального захисту населення :

6-32-48

 

 

Телефон громадської приймальні:6-32-59.

ІНСТРУКЦІЯ

Соціальний проект - 

Навчання ІТ спеціальностям та працевлаштування людей з інвалідністю 

“Ти можеш усе” Можливості безмежні!”

 

В Україні проживає 2,7 млн. людей з інвалідністю, з яких менш ніж 20% є працевлаштованими. При цьому 1,4 млн. осіб мають 3 групу інвалідності, яка дозволяє їм працювати, а в разі пристосування робочих місць для потреб людини з інвалідністю частина осіб з 2-ю та 1-ю групою можуть працювати на робочому місці або віддалено.

Метою соціального проекту повного циклу «Ти можеш усе! Можливості безмежні!» є надання усім бажаючим людям з інвалідністю шансу навчатись безоплатно на онлайн-курсах та взяти участь у конкурсі на вакантні посади в провідних IT-компаніях України.

05 лютого 2020 проект стартував. У проекті можуть прийняти участь усі люди з інвалідністю. Кроки успішної реалізації:

 

  1. Ознайомитись з проектом за посиланням https://education.msp.gov.ua/
  2. Пройти за посиланням https://prometheus.org.ua/you-can-everything/ та зареєструватись.

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ НА КУРСИ НЕОБХІДНО:

1.1. Натисніть на назву необхідного курсу (помаранчевого кольору) з переліку на сторінці https://prometheus.org.ua/you-can-everything/

1.2. На сторінці детального опису курсу, що відкриється, натисніть у верхній частині на кнопку ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА КУРС

1.3. ВАЖЛИВО: обов’язково зареєструватись на два основні, а потім, обрати додаткові декілька курсів (це за бажанням, якщо у Вас вистачає часу для навчання).

3.                   Навчання розпочнеться 05 березня 2020 року.

4.                  З 05 березня 2020 у ваших аккаунтах на онлайн пратфоні Прометеус https://prometheus.org.ua/you-can-everything/ з’явиться посилання (ми виділимо це посилання яскравим кольором) - РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ. Як тільки ви перейшли за посиланням - можете відразу приступати до освоєння матеріалу.

5.                  Термін навчання буде зазначений у вас в курсах. Довжина курсів до 14 тижнів.

6.                  Під час навчання обов’язково користуватись розділом ОБГОВОРЕННЯ. У цьому розділі ви ставите питання менторам, викладачам, які залучені до підтримки вас під час навчального процесу. Не соромтесь, пишіть свої питання, коментарі, пропозиції. Ваша залученість до навчального процесу - це запорука вашого успіху. Ми намагатимемось відповідати на всі ваші запитання. Наша мета - пояснити вам матеріал, надати всі можливості для успішного вирішення завдань та отримання знань для подальшого вашого зростання та процвітання.

7.                  Під час навчання ви можете ставити питання в розділі ОБГОВОРЕННЯ, що стосується навчального процесу. Також, ви можете ставити свої запитання нам на адресу  edu@msp.gov.ua, що стосується адміністративних питань. Технічні питання надсилайте на адресу support@prometheus.org.ua

8.                  Коли обрані курси пройдені і ви успішно пройшли тестування - ви отримаєте сертифікат.

9.                  Починаючи з 08 червня 2020 будуть оголошені конкурси на вакантні посади в ІТ компаніях України. При наявності отриманих сертифікатів та довідки про інвалідність ви можете подати свою кандидатуру на участь. 

10.              Конкурси будуть оголошені додатково. Інструкції та рекомендації буде надано у травні 2020 року.

 

Контактна інформація

Лендінг проекту https://education.msp.gov.ua/

Навчальна платформа Прометеус https://prometheus.org.ua/you-can-everything/

Адміністративні питання edu@msp.gov.ua

Технічні питання support@prometheus.org.ua

 

Партнери проекту

https://itukraine.org.ua/

https://prometheus.org.ua/

https://www.beqatoday.com/

http://www.aik.ua/

https://dan-it.com.ua/uk/

 

 

 

 

Меморандум 

про співробітництво між Міністерством соціальної політики України, Асоціацією “Інформаційні технології України” та Громадською організацією «ПРОМЕТЕУС» 

 

«___» _________ 2020 року                            № ______


Міністерство соціальної політики України в особі Міністра Соколовської Юлії Сергіївни, яка діє на підставі Положення про Міністерство, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 423 (із змінами), (далі - «Мінсоцполітики» або «Сторона 1»), з однієї сторони,

Асоціація “Інформаційні технології України”, в особі Віце-президента з освітніх питань Почебута Максима Валентиновича, який діє на підставі Статуту, (далі – «Асоціація»), з другої сторони, та

Громадська організація «ПРОМЕТЕУС», в особі співзасновника Примаченко Івана Олександровича, що діє на підставі Статуту, (далі – «Прометеус»), з третьої сторони, в подальшому разом іменовані як «Сторони» висловлюючи взаємну зацікавленість уклавши цей Меморандум про співробітництво домовилися про таке:


І. Мета та предмет Меморандуму

Метою підписання Меморандуму є об’єднання зусиль Сторін, спрямованих на реалізацію Програми діяльності Кабінету Міністрів України в рамках цілей Міністерства соціальної політики у сфері підвищення якості навчання людей з інвалідністю і сприяння у подальшому їх працевлаштуванні в ІТ-компанії.

Одне з головних та пріоритетних завдань Міністерства соціальної політики України  людина з інвалідністю, яка може і хоче працювати має для цього усі можливості. Вищезазначені підписанти цього Меморандуму домовились про  співпрацю у проекті повного циклу.  

Проект складається з надання можливості людям з інвалідністю навчатись на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, отримувати під час навчання менторську підтримку від викладачів провідних українських ВНЗів та, після успішного складання тестів, отримати сертифікати. 

За сприянням Асоціації “Інформаційні технології України” - надання менторської підтримки під час навчального процесу та по закінченню курсів учасники отримають можливість прийняти участь у конкурсах на вакантні посади в IT-компаніях, які є учасниками Асоціації.  



ІІ. Напрями співробітництва Сторін

Для виконання цього Меморандуму Сторони визначають такі напрями співробітництва:

1.       тощо та спільними зусиллями усіх Сторін проекту розповсюджувати інформацію про проект, залучати та вмотивовувати до участі якомога більшу кількість людей з інвалідністю;Мінсоцполітики за допомогою ЗМІ, соціальних мереж

2.      Мінсоцполітики підготувати вичерпні, зрозумілі інформаційні повідомлення про правила участі, зробити їх доступними та викласти онлайн;

3.      Мінсоцполітики та Прометеус створити усі технічні умови для розуміння правил участі в проекті, реєстрації, навчанні, спілкуванні під час навчання, отриманні інформаційної підтримки зі сторони менторів, викладачів тощо;

4.      Асоціації та Прометеус сприяти залученню достатньої кількості менторів, психологів, викладачів для комфортного навчання та досягнення мети проекту;

5.      Асоціації сприяти у пошуці вакантних посад в ІТ-компаніях;

6.      Асоціації сприяти наданню прозорої та зрозумілої інформації про вакантні посади в ІТ-компаніях;

7.      Мінсоцполітики та Прометеус сформувати конверсію зареєстрованих учасників;

8.      Мінсоцполітики оцінити ефективність проекту, популяризувати отримані дані для подальшого масштабування проекту на всю країну.


ІІІ. Основні принципи співробітництва Сторін

У рамках цього Меморандуму Сторони прагнутимуть будувати свої відносини на підставі рівності, партнерства та захисту прав і інтересів кожної із Сторін.

Співробітництво здійснюється на основі наступних принципів:

- законності;

- дотримання суспільних інтересів;

- взаємної вигоди;

- взаємодопомоги;

- взаємних інтересів;

- оперативності;

- раціональності;

- ефективності;

- в рамках політик та програми Уряду України.



Сторони використовують можливості і засоби, при виконанні покладених завдань, у межах своїх компетенцій та повноважень.


IV. Прикінцеві положення

Меморандум набирає чинності з дати його підписання всіма Сторонами та діє доки Сторони зацікавлені у співробітництві.

Меморандум може бути припинений за ініціативою однієї із Сторін у разі направлення письмового повідомлення за 1 (один) місяць до запланованої дати розірвання.

Цей Меморандум не є попереднім договором у розумінні статті 635 Цивільного кодексу України і статті 182 Господарського кодексу України та не покладає на Сторони юридичних і фінансових зобов’язань.

Усі форми співробітництва та взаємодії Сторін, обумовлені цим Меморандумом, повинні здійснюватися відповідно до законодавства України. 

Всі суперечки щодо тлумачення і застосування положень цього Меморандуму вирішуються між Сторонами шляхом переговорів.

Припинення дії цього Меморандуму не впливає на виконання і строки заходів, узгоджених у відповідності з його положенням та незакінчених на момент припинення його дії.

Меморандум укладений у трьох примірниках на (3) трьох сторінках, які мають однакову юридичну силу.

 

Асоціація "Інформаційні технології України"

п/р UA873510050000026008559899600 у банку ПАТ "УКРСИББАНК", м. Київ,

Юридична адреса: Україна, 01033, місто Київ, вулиця Шота Руставелі, будинок 

№ 39/41, офіс 301,

код за ЄДРПОУ 33107565

 

Віце-президента з освітніх питань

________________ М. Почебут

Міністерство соціальної політики України

01601, м. Київ

вул. Еспланадна, 8/10,

Розрахунковий рахунок

№ 35229106078737

у Державній казначейській службі України

МФО 820172

ЄДРПОУ 37567866

 

Міністр соціальної політики України 

 

 ________________Ю. Соколовська 



Громадська організація “ПРОМЕТЕУС”

03067, Україна, Київ,

бульвар Івана Лепсе, 5г, оф.2

р/с 26006052644273 в Солом'янському

відділенні Приватбанку

МФО 320649, код 39598867

Тел. (099) 141-70-92

Співзасновник

 

________________ І. Примаченко

 



Надання консультативних послуг внутрішньо переміщеним особам громадською організацією "Донбас СОС" за номером телефону 0-800-309-110 (дзвінки безкоштовно)

                                                                                                               Увага!

Пільги у грошовій формі з жовтня 2019 року

 

 Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.2017 №2189-VIII   «Про житлово-комунальні послуги» пільги на оплату житлово-комунальних послуг громадянам, що мають на них право відповідно до законодавства, надаються у грошовій готівковій та безготівковій формі.

          Безготівковою формою надання пільг передбачено, що розраховані  управлінням соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика.

Перерахування коштів з рахунка для виплати пільг на рахунки підприємств виконавців комунальних послуг здійснюється АТ “Ощадбанк” в такій послідовності:

Виконавці комунальних послуг, які уклали з АТ “Ощадбанк” договори, подають щомісяця  АТ “Ощадбанк” реєстри пільговиків разом з даними про нараховані суми за спожиті послуги у попередньому місяці та загальні суми до сплати за кожним видом послуги.

АТ “Ощадбанк” на підставі отриманих реєстрів нарахованих сум платежів пільговикам здійснює щомісяця до 18 числа перерахування коштів загальними сумами з рахунка для виплати пільг на рахунки виконавців комунальних послуг.

Перерахування коштів за послуги здійснюється у такій послідовності: постачання теплової енергії, постачання та розподіл природного газу за наявності відповідного виду індивідуального опалення, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу, поводження з побутовими відходами.

Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги шляхом подання відповідної заяви до управління соціального захисту населення.

АТ “Ощадбанк” інформує протягом доби після здійснення перерахування коштів  виконавцям комунальних послуг пільговика шляхом надсилання йому смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги (у разі наявності інформації про номер мобільного телефону пільговика). У смс-повідомленні обов’язково зазначаються дані про наявний залишок платежу за кожним видом послуг та перелік послуг, за якими від виконавців комунальних послуг АТ “Ощадбанк” не отримані реєстри нарахованих сум платежів пільговикам.

Для отримання пільги готівкою пільговики зобовязані подати до 15 жовтня (15 травня) управлінню соціального захисту населення  заяву та номер рахунку відкритий  в установі уповноваженого банку,  на  який будуть перераховуватись кошти пільг  на житлово-комунальні послуги у грошовій готівквій формі.

 

Просимо довести довідома пільговиків інформацію про те, що урядом продовжено термін подання управлінню соціального захисту населення заяв на виплату пільг у готівковій формі до 15 грудня 2019 року.

Щодо надання пільг на житлово-комунальні послуги у безготівковій та готівковій формі.

 

 

Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 № 2189-VIII „Про житлово-комунальні послуги“ пільги на оплату житлово-комунальних послуг громадянам, що мають на них право відповідно
до законодавства, надаються у грошовій формі.

Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ „Ощадбанк“ для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

Пільговикам, які до 15 жовтня поточного року подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується підприємствами житлово-комунального сектору у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.

У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ „Ощадбанк“ (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі громадянам рекомендовано звертатися до управління соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги за жовтень буде донарахована в наступному місяці.

    

 

 

 

 

Заміна посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян

  Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 №551 “Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян ”, затверджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян (далі – Порядок).          

Відповідно до пункту 7 зазначеної Постанови, Департаментом соціального захисту населення Черкаської обласної державної адміністрації розпочато заміну посвідчень :

особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1) ;

учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 2 та 3) з числа громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях,військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт;

         особи, яка потерпіла внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 2), з числа постраждалих від радіаційного опромінення за інших обставин не з власної вини.

Заміна посвідчень буде здійснюватися відповідно до подання райдержадміністрації за місцем проживання (реєстрації) особи на підставі рішення комісії обласної державної адміністрації з питань видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Для отримання посвідчення нового зразка необхідно звернутися до управління соціального захисту населення Жашківської райдержадміністрації та надати відповідні документи:

1.Заяву.

2.Копія паспорту.

3.Копія ідентифікаційного коду.

4.Оригінал посвідчення та вкладки до посвідчення, що підлягає заміні (та копію).

5.Копія довідки МСЕК.

6.Копія експертного висновку щодо причинного зв’язку захворювання з Чорнобильською катастрофою.

7.Матове фото 3х4, що відповідає віку громадянина (громадянки)

Постановою  КМУ від 27.12.2018  №1172 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р.  №551” продовжено термін проведення заміни посвідчень до 01.01.2020, що гарантуватиме  право громадян отримувати бланки посвідчень за новими зразками  та користуватися відповідними пільгами та компенсаціями відповідно до норм чинного законодавства.

        Залишаються дійсними до заміни їх в установленому порядку посвідчення, видані за зразками, затвердженими постановами Кабінету Міністрів України: від 25 серпня 1992 р. № 501 «Про порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; від 20 серпня 1997 р. № 51 «Про затвердження порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та від 21 серпня 201 р. № 1105 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 1997 р.

 

        За довідками звертатися до управління соціального захисту населення  м. Жашків, вул. Благовісна,1, телефон 6 32 93.

Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького здійснює курсову підготовку за напрямком «Українська жестова мова».

Умови навчання:

-                     тривалість курсу - 72 академічні години;

-                     термін навчання - 4 місяці;

-                     організація навчання - за узгодженим розкладом;

-                     вартість навчання - 1 200 грн.

Програма курсової підготовки:

1)                експрес-курс з дефектології та практичні поради щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

2)                заняття з формування навичок спілкування з носіями жестової мови;

3)                активні практики;

4)                тренінгові ігри;

5)                заняття з курсу «Мелодекламація» ( активні форми роботи).

 

      Викладання матеріалу забезпечують висококваліфіковані практики- сурдопедагоги.

 

 

Додаткова інформація за телефоном 063 447 28 53 - Білик Вікторія Вікторівна.

 


Запрошуємо скористатись електронними послугами

Веб-порталу Пенсійного фонду України

Веб-портал - зручний метод оперативного отримання необхідної інформації у зручному для себе форматі та з економією власного часу

Якщо Ви застрахована особа - маєте змогу щомісяця бачити у своєму «особистому кабінеті» дані із системи персоніфікованого обліку:

-    перелік страхувальників, які подавали щодо Вас відомості в систему персоніфікованого обліку:

-    суму заробітку, з якого сплачені страхові внески;

-    відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску;

-    відомості про спеціальний або пільговий стаж (за його наявності).

Маючи на руках такі дані, Ви можете легко контролювати, як роботодавець сплачує за Вас єдиний внесок.

Якщо Ви пенсіонер маєте змогу отримати дані з власної пенсійної справи:

-    вид пенсії;

-   сума призначеної пенсії з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо;

-    дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, що призначені на певний строк).

Якщо Ви страхувальник (роботодавець) - маєте змогу отримувати виписки з даними про стан розрахунків контролювати поступлення коштів та звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску та виникнення заборгованості по сплаті.

Наразі є можливість самостійно зареєструватися на веб-порталі, пройти автентифікацію, отримати можливість перегляду всіх своїх звернень до органів Фонду, стану їх обробки, подати заяву на призначення та перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу та дані електронної персональної облікової картки застрахованої особи за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Для он-лайн реєстрації та авторизації за електронним цифровим підписом (ЕЦП) необхідно:

1.                       Зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua).

2.                        На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитись зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.

3.                        Якщо Ви не масте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП.

Інформація щодо оформлення ЕЦП може бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами.

Ключ ЕЦП може зберігатись на будь-якому носієві (флешка, диск та ін.)


 


4.                        Після отримання ЕЦП - обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Крім того, для внутрішньо переміщених пенсіонерів є можливість зареєструватись за допомогою ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Якщо пенсіонер, переміщений з тимчасово окупованих територій ще не має ЕПП, то необхідно звернутися до органу ПФУ.

Після отримання ЕПП - зайти на веб-портал ПФУ (http://portal.pfu.gov.ua), обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на веб-портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

 

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Крім того, на сторінках порталу є багато цікавої довідкової інформації.

Для реєстрації на веб-порталі (http://portal.pfu.gov.ua) та отримання детальної інформації звертайтесь до територіальних управлінь ПФУ в області та користуйтесь послугами цього ресурсу.

Пенсійним фондом запроваджено СМС-інформування  не тільки пенсіонерів, а й застрахованих осіб

Пенсійним фондом України запроваджено механізм інформування громадян за допомогою смс-розсилок. Відтепер всі пенсіонери, які бажають отримувати повідомлення в такий спосіб, можуть засобами мобільного зв’язку дізнатися про тривалість свого страхового стажу, суму призначеної пенсії та дату її виплати, результати проведеного  перерахунку пенсії, поновлення пенсійної виплати та строк припинення виплати пенсії, а застраховані особи - довідатись про сплату страхових внесків. За допомогою смс-повідомлень пенсіонерам, за потреби, надсилатимуться запрошення відвідати орган Пенсійного фонду України для підтвердження або з’ясування необхідних даних.

У зв’язку з цим, запрошуємо всіх бажаючих з числа пенсіонерів та застрахованих осіб завітати до найближчого відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області і надати відповідні контактні дані мобільного зв'язку та згоду на отримання смс-повідомлень від пенсійної служби.

 

Закликаємо Черкащан реєструватися користувачами електронних послуг веб-порталу Пенсійного фонду України, щоб мати доступ до даних, які містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, володіти інформацією щодо пенсійного забезпечення та сплачених страхових внесків. Особи, які користуються послугами веб-порталу за допомогою електронного  цифровою підпису, мають можливість замовити послугу смс-інформування безпосередньо на порталі, не звертаючись до сервісного центру.

 

 

Додаток до листа УДКСУ у Жашківському

районі Черкаської області від 10.08.2017 № 831/01-14

        

Затверджено

Наказ Головного управління Державної казначейської

служби України у Черкаській області 01.08.2017  № 148 /ОД

 

 ДНІ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

 

з питань погашення заборгованості за рішеннями суду,

виконання яких гарантується державою,

працівниками юридичного відділу

Головного управління Державної

казначейської служби України у Черкаській області

 

Час прийому

День тижня

 

Місце проведення прийому

та № кабінету

№ телефону

з 1000 до 1700

Четвер

бульвар Шевченка, 185,

м. Черкаси

 

кабінет 536

33-67-23

 
 

Інформація щодо покращення знань та навичок володіння англійською мовою працівників підприємств, установ, організацій

З метою покращення знань та навичок володіння іноземними мовами працівників підприємств, установ, організацій у відповідності до стандартів ЄС Міністерство соціальної політики України реалізовує соціальний проект щодо безкоштовного вивчення англійської мови он-лайн «Lingva Skills» (www.lingva.ua) від  «Академії Навичок».

Актуальність цього питання для України в тому, що для системної та глибокої інтеграції України у європейську та світову спільноту необхідне знання англійської мови на досить високому рівні. Вивчення англійської мови представниками соціальних категорій також значно підвищить їх конкуренто здатність на ринку праці.

 Соціальний  проект «Академія Навичок» (www.skillsacademy.com.ua), що є провідною командою, яка спеціалізується на створенні інноваційних освітніх інструментів, що вирішують гострі соціальні питання, та Асоціація інноваційної та цифрової освіти розробили та вже запустили безкоштовну он-лайн технологію щодо вивчення англійської мови зазначеними цільовими аудиторіями під назвою Lingva Skills (www.lingva.ua), що розрахована на вивчення англійської до рівня В1.

 Дана технологія має наступні переваги:

-  доступна для навчання у будь-якому місці та в будь-який час;

-  необмежена кількість користувачів;

-  безкоштовна;

-  ефективна;

-  цікава (присутні елементи гейміфікаціі).

 Загальна тривалість навчання від 3 місяців до 1 року в залежності                          від інтенсивності.

  Враховуючи вищевикладене, рекомендуємо залучити співробітників до вивчення англійської мови на сайті www.lingva.ua абсолютно безкоштовно. 

Download
Заява на повернення коштів.pdf
Adobe Acrobat Document 101.8 KB

До уваги батьків, які виховують дітей померлого годувальника

 

 Управління соціального захисту населення Жашківської районної державної адміністрації  повідомляє про те, що внесеними до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію» змінами згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання допомоги дітям померлого годувальника» від 07.02.2017 № 1836-VІІІ до осіб, які не мають права на пенсію віднесено дітей померлого годувальника (у тому числі народжених до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника), який на день смерті не мав страхового стажу, необхідного для призначення пенсії (далі – дитина померлого годувальника).

Державна соціальна допомога на одну дитину померлого годувальника встановлюється у розмірі - 100 відсотків, на двох дітей - 120 відсотків, на трьох і більше дітей - 150 відсотків виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Допомога дитині померлого годувальника призначається з дня, що настав за днем смерті годувальника, якщо звернення про призначення такого виду допомоги надійшло не пізніше 12 місяців з дня смерті годувальника.

Для призначення соціальної допомоги подаються:

-  свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається допомога;

- документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога;

-  копії документів, що засвідчують родинні зв’язки члена сім’ї з померлим годувальником;

- свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим;

- довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що діти навчаються за денною формою навчання.

Для детальних роз’яснень звертатись (за попереднім записом за тел.6-32-59) до Управління соціального захисту населення Жашківської районної державної адміністрації для призначення державної соціальної допомоги на дитину померлого годувальника до кабінету №1, вул. Благовісна,1, м. Жашків.

Шановні громадяни!

 

Обов’язок роботодавця -  щомісяця виплачувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату у мінімальному розмірі, яка у 2017 році становить 3 200 грн.

 

З метою забезпечення дотримання норм законодавства, у разі наявності інформації про факти виплати заробітної плати у розмірі менше мінімального, переведення працівників на скорочену тривалість часу, скорочення та направлення їх у відпустки без збереження заробітної плати, для вжиття відповідних заходів оперативного реагування просимо Вас звертатися до 

- управління  соціального захисту населення Жашківської районної державної адміністрації за адресою м.Жашків, вул.Благовісна, 1;

- головного державного інспектора відділу з питань праці, зайнятості та інших нормативно – правових актів ( Вержановська І.Т.) за адресою м.Жашків, вул. 9 Січня,3;

 

- районної державної адміністрації за адресою м.Жашків, вул. Захисників України, 19.

УВАГА!

 

 

     Відповідно до Постанови КМУ від 25.12.2015 № 1181  внесено зміни щодо порядків призначення допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги на дітей батьки яких ухиляються від сплати аліментів. З 01.01.2016 ці види допомог будуть призначатися з урахуванням матеріального стану сім’ї, тобто з урахуванням доходів.

    Громадянам які вже отримували допомогу на дітей одиноким матерям з урахуванням доходів виплата допомоги  продовжуватиметься до закінчення періоду, на який вона призначалася. Звертатись за подовженням допомоги з усіма необхідними документами необхідно після закінчення 6 місячного терміну.

    Всім  іншим, хто отримував допомогу одиноким матерям в мінімальному розмірі та тимчасову допомогу взамін аліментів необхідно звернутися до управління соц.захисту для її подовження за новими умовами  та заповнити заяву і декларацію про доходи. Декларація заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за 6 місяців. (липень-грудень 2015 року).

    Усім хто звернеться  за подовженням допомог за новими умовами у період з січня по березень 2016 року , допомоги будуть призначатися з січня 2016 року.

 

  Усім, хто звертається за допомогою вперше, вона призначатиметься з місяця звернення і доходи сім’ї визначатимуться за 6 місяців , що передують місяцю звернення.

  

      ЖИТОМИРСЬКЕ  ВИЩЕ  ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ – ІНТЕРНАТ, яке знаходиться за адресою: м. Житомир, вул.Небесної Сотні, 43, здійснює набір слухачів віком від 15 до 40 років, що мають інвалідність, стан здоров'я яких дозволяє навчатись та працювати за обраною професією та здійснює підготовку кваліфікованих робітників з професій:

На базі 11 класів


ªОператор комп'ютерного набору.

Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія);

(Термін навчання 1,5р.)

ªОператор комп'ютерного набору. Соціальний робітник;

(Термін навчання 1,5р.)

ªСлюсар-електрик з ремонту електроустаткування.

Електромеханік з ремонту та обслуговування  

лічильно-обчислювальних машин;

(Термін навчання 1,5 р.)

ªКухар. Кондитер; (Термін навчання 1,5 р.)

 


ªОператор комп'ютерного набору.

Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин; (Термін навчання 1,5 р.)

ªВзуттьовик з індивідуального пошиття взуття. Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття. (Термін навчання 1,5 р.)

 

На базі 9 класів

ªОператор комп'ютерного набору.                                -  ª Кухар. Кондитер.
Електромеханік з ремонту та обслуговування                       (Термін навчання 2,5р.)
лічильно-обчислювальних машин;

(Термін навчання Зр.)

-   ªОператор комп'ютерного набору. Секретар керівника;

(Термін навчання З р.)

 

На базі спеціалізованих загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим слухом
-
ªВзуттьовик з індивідуального пошиття взуття.          -ª Кухар. Кондитер.

Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття;               (Термін навчання 1,5р.)

(Термін навчання 1,5 р.)

 

Вступники особисто подають до управління соціального захисту населення документи:

-     заяву на ім'я директора  про вступ до училища-інтернат, в якій вказують обрану  професію;

      -   довідку ЛКК про можливість навчання певній професії;  

      -  довідку медико - соціальної експертної комісії або медичний висновок для осіб до 18 років та форму(картку) індивідуальної програми реабілітації інваліда;

      -  документ про освіту;

      -   медичну довідку (форми 086-у) з відмітками нарколога та психіатра;
      -   довідку з місця проживання про склад сім'ї;

  -  шість фотокарток розміром 3x4 см;

  -   ксерокопію паспорта або свідоцтва про народження. Військовий квиток подається особисто.

  -   ксерокопію ідентифікаційного коду;

  -   ксерокопію посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС (за наявності);

  -   ксерокопію посвідчення про інвалідність;

  -   швидкозшивач та 10 файлів;

  -   два поштових конверта, папку для паперів.

 

 

 

 

 

      БУКОВИНСЬКИЙ  МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ  ЦЕНТР  ПРОФЕСІЙНОЇ

РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ,  який знаходиться за адресою:  м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева,8А, здійснює набір слухачів віком від 16 років, що мають інвалідність та не потребують стороннього догляду за обраною професією:

 

v        оператор комп'ютерного набору (6 місяців навчання);

v        швачка (6 місяців навчання);

v        кравець (4 місяці навчання)

v        конторський службовець (бухгалтерія)

(10,5 місяців навчання);

v        молодша медична сестра з догляду за хворими

(6 місяців навчання).

 

Вступники особисто подають до управління соціального захисту населення документи:

v      заява;

v      копія документів про середню освіту;

v      копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності;

v      медична довідка – форма 086-О з висновком медичної комісії про придатність до навчання;

v      індивідуальна програма реабілітації інваліда (видана МСЕК);

v      копія паспорта (1-й і 2-й розвороти та сторінка з реєстрацією);

v      дві фотокартки (3x4 см);

v      копія довідки про ідентифікаційний код;

v      тестування з професії в місцевих центрах зайнятості.

 

Додаткову інформацію можна дізнатися за адресою: м. Жашків, вул.Чапаєва.1, каб. № 2 або №8 тел. 6-32-93. (093) 322-62-30.