З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення допомоги при народженні дитини
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної допомоги в зв’язку з вагітністю та пологами
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суд
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної допомоги при усиновленні дитини
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення допомоги на дітей одиноким матерям
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної соціальної допомоги інвалідам
з дитинства та дітям-інвалідам
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80 - річного віку
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення
батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях
за принципом “гроші ходять за дитиною”
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суд
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення та виплата державної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім’ям
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
2. |
Накладання резолюції |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Протягом 1 дня |
4. |
Оформлення результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ грошових виплат та компенсацій |
Начальник відділу |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Видача посвідчення «Ветеран праці»
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Надання статусу «Дитина війни»
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Видача посвідчення жертвам нацистських переслідувань, ветеранам війни
та прирівняним до них особам
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Взяття на облік осіб для забезпечення санаторно-курортними путівками
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Надання направлення на виготовлення технічних та інших засобів реабілітації інвалідів
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення компенсації на тверде паливо та
скраплений газ ветеранам війни, працівникам освіти, охорони здоров’я, чорнобильцям та іншим категоріям населення
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Формування списків на виплату компенсацій проводиться щомісячно до 24 числа, виплата компенсацій здійснюється по мірі фінансування коштів |
5. |
Видача результату |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
По мірі фінансування коштів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Видача талонів на проїзд
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Призначення компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
10 днів від дня подання повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС |
Через 10 днів від дня подання повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
З А Т В Е Р Д Ж Е Н О
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
від 01.03.2013 № 06-08
Технологічна картка адміністративної послуги:
Видача довідки про надання пільг на житлово-комунальні послуги
№ з/п |
Етапи процесу |
Назва структурного підрозділу |
Посада відповідальної особи |
Термін виконання |
1. |
Реєстрація заяви |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
2. |
Накладання резолюції |
Начальник управління |
Начальник управління |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
3. |
Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
4. |
Оформлення результату |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
5. |
Видача результату |
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян |
в день звернення за наявності повного пакету документів |
Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.