З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                            

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

Призначення  допомоги при народженні дитини

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду

 

 

 

 

 

 

                                                                                             З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                         

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

                          

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

Призначення державної допомоги в  зв’язку з вагітністю та пологами

 

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                          З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                              З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                            

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу,  твердого та пічного побутового (рідкого) палива

 

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

                                                                                        

 

 

                          З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                         

                                                             Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                            З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суд

 

 

                                                                                                   З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                         З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення державної допомоги  при усиновленні дитини

 

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                           З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення  допомоги на дітей одиноким матерям

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                           З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

 

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення  державної соціальної допомоги  інвалідам

 з дитинства та дітям-інвалідам

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                             З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                          

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

      

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення  щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілим, який досяг 80 - річного віку

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                       З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

                           Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення

батькам-вихователям і прийомним батькам за  надання  соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях 

за принципом “гроші ходять за дитиною”

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                           З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                             З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

Призначення компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суд

 

 

                                                                                                    З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення та виплата державної соціальної допомоги

малозабезпеченим сім’ям

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                             З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                            

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

2.

Накладання резолюції

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Протягом

1 дня

4.

Оформлення результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ грошових виплат та компенсацій

Начальник відділу

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                             З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Видача  посвідчення  «Ветеран праці»

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                          З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                             Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Надання статусу «Дитина війни»

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                         З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                         

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Видача посвідчення жертвам нацистських переслідувань, ветеранам війни 

та прирівняним до них особам

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                         З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Взяття на облік осіб для забезпечення санаторно-курортними путівками

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

 

                                                                                           З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Надання направлення  на виготовлення технічних та інших засобів реабілітації інвалідів

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                         З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                             Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення компенсації на тверде паливо та

скраплений газ ветеранам війни, працівникам освіти, охорони здоров’я, чорнобильцям та іншим категоріям населення

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення за наявності повного пакету документів

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Формування списків на виплату компенсацій проводиться щомісячно до  24 числа, виплата компенсацій здійснюється по мірі фінансування коштів

5.

Видача результату

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

По мірі фінансування коштів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                          З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                            

                                                           Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Видача талонів на проїзд

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

 

                                                                                           З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                            Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Призначення компенсації особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення за наявності повного пакету документів

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

10 днів від дня подання повного пакету документів

5.

Видача результату

Відділ по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Начальник відділу по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Через 10 днів від дня подання повного пакету документів

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.

 

 

                                                                                              З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

                                                           

                                                          Наказ   начальника управління

                                                          соціального захисту населення

                                              від 01.03.2013 № 06-08

 

Технологічна картка адміністративної послуги:

 

Видача довідки про надання пільг на житлово-комунальні послуги

 

№ з/п

Етапи процесу

Назва структурного підрозділу

Посада відповідальної особи

Термін виконання

1.

Реєстрація заяви

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

2.

Накладання резолюції

Начальник управління

Начальник управління

в день звернення за наявності повного пакету документів

3.

Передача документа у структурний підрозділ на опрацювання

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

4.

Оформлення результату

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

5.

Видача результату

Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

Завідувач сектором персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян

в день звернення за наявності повного пакету документів

 

 

Примітка: Відповідно до статей 16-18 Закону України «Про звернення громадян» отримувач адміністративної послуги може оскаржити дії (бездіяльність) чи рішення органу державної влади, посадових осіб у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.